2012. január 8., vasárnap

újszülött csomag -tesztil törölköző,pelus - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

    gyönyörű állapotban lévő darabok
CSAK SAJÁT HASZNÁLATÚ DARABOKAT ADOK EL!!!!! !!!!! !!!!! !!!!! !
GYERMEKÜNK SZÜLETÉSÉNÉL VÁSÁROLT DARABOK, nem csak ezt használtam van még belőle más szín is ha esetleg az jobban tetszene, most azt is felteszem a napokban. igényes csaj vagyok csak minőségi dolgokat adok el, rongyokat nem küldök
tartalom
6 db FEHÉR TEXTIL Pelenka, én babakocsiban használtam a kis feje alá, meg az ágyban, ill szoptatásnál
2 db MINTÁS KIFOGÓ ezt a kiságyban a lepedőre a baba alá raktam ha esetleg bukna
1 db törölköző amit babaúszásra vittünk magunkkal, kis kapucnis
próbáltam úgy fényképezni , hogy látható legyen a minőség
jó licitálást nézd meg a többi oldalamat is érdemes sok baba mama dolog van fent alkuképes vagyok ha több minden érdekel! ha bármi kérdésed van nyugodtan írj, nem  mindig tudok rögtön válaszolni, de siettek, csak még kicsi a babám
Banki adatok: otp; 11773487-00268738


Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2012-01-12 12:58
. újszülött csomag -tesztil törölköző,pelus - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Fontos